26 Januari 2011

' Mood ' entah ke mana....

Dicatat oleh Cik Ina di 10:51 PG
Salam...adoooo hari ni aku rasa tk sedap badan btul lah..kepala sakit siap pusing2 lagi..tapi aku tetap dtg opis..mungkin sb sebelum ni aku tk leh tido..terkebil2 mata aku..bila dh tk ckup tido..nilah akibatnya..sakit kepala...Mood lak mmg kelaut lah...hehehe aku ni biasalah kan pyakit M...ooh ya..aku rindu btul kt gambar kt bwh ni..pantai...gambar ni aku ambik masa otw nk balik ke KL bulan 11 thn lepas..aku tk ingat area mana..klu tk silap area2 marang gitulah..bilalah nk balik ni..kena plan btul2 sb rugi klu balik kejap2 ni..byk mende nk tawaf ni....ombak yg menderu mmg syok..nasib baik my hubby pun sukakan pantai..so bila balik ke kg aku..gerenti dan wajib kitaorg akan terjah pantai...


selain pntai..nilah makanan yg aku rindu sgt2..rojok kateh..sedap oooo...pelikkan nama dia..mmg nama pelik tapi rasa sedap...aku rasa smua org tganu tahu makanan ni..org2 luar tk tahu ni...klu tk silap aku kt tganu hrga sebungkus rojok kateh RM2..mkn sebungkus mana ckup kan..mesti nk lebih..hihihih..my hubby pun dah pandai mkn rojok kateh ni tau..yelah dah jadi sebahagian org tganu kan....
yg ni tk yah di perkenalkan lagi..smua org tahu...dapat yg fresh2..panas2 dr kuali tu mmg terbaikkkkk...huhuhu...rindunya aku...bukan pada mknan saje tp pada family juga....
TQ cik google utk gambar kerepok lekor & rojok kateh....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez