05 Januari 2011

Tahun Baru..Azam Baru..Tempat Baru...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:22 PG
Salam...rasa masih tk lewat aku nk ucapkan Happy New Year untuk semua...mcmne gan azam baru???aku ???mestilah ada azam baru...tapi biarlah rahsia kan...alhamdulilah tahun baru ni permulaan baru bgi aku..ALLAH makbulkan doa2 aku dan permudahkan segala urusan aku..aku skrg bertugas ditempat yg baru..syukur...aku harap segala memori hitam dan sedih aku di unit lama aku nk lupakan..aku nk mulakan buku baru..biarlah p'puan mangkuk hayung tu berambus dr mata aku..cuma 1 aku tkkan maafkan dia smpai mati..angkara mulut jahanam dia..hati aku terluka dan terseksa..ahh biarlah dia melingkup gan dunia dia....unit baru ni ok..best..sempoi jer..terima kasih ya ALLAH kerana bg aku unit baru ni..aku hepi...lalalalalalalalallala....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez