18 Januari 2011

Dia mai dahhhhh.....

Dicatat oleh Cik Ina di 10:33 PG
Salam...hehehe..ingat apakan tadi..tulah keadaan yg aku alami semalam 17/1/11 time balik kerja..hr ni esok dan seterusnya aku tk tahulah mcmne..gerenti makin sesak..makanya hari ni aku gan my hubby g keja naik moto..yelah klu naik kereta kul brp nk smpai opis..ptg lak kul brp nk smpai umah..tk sanggup aku nk merempuh jem time ni...tulah padan muka aku juga sb beli umah area situ tapi setahun sekali jer kan..no hal punyalahhh...pembetulan...umah aku area jalan sungai tua ye so nk ke sana kena tempuhi juga tempat ni...short cut ada tapi faham2jelah time ni smua org nk lari dr kesesakan...layanjelah gambar yg tak seberapa..aku malas nk susun..belasah jelah labu....





ok..lupakan psl tu..alhamdulilah kerja kt tempat baru ni ok..mana yg mampu aku buat..aku akan buat..aku btul2 harap tahun ni adalah rezeki untuk aku dan my hubby..tension oooo..mana pegi org tnye..mmglah tu rezeki ALLAH..tapi bukan smua org yg memahami perasaan kita kan..ada juga manusia saje2 nak sakitkan hati kecik kita..maklumlah kita ni tkde anak kan...seolah kita ni tk sesempurna kehidupan diaorg..apalah yg mampu aku buat melainkan berdoa dan menangis merintih kepada ALLAH..hanya ALLAH sajalah yg tahu hati ni...(emo btul aku skrg ni...)

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez