07 Februari 2011

Kembali kepada rutin....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:52 PG
Salam dan selamat pagi.....hehehe..amacam??lama bercuti kan...syok gile beb!!!yelah cuti sapa tk mau kan..sudahnya pagi ni kemalasan nk pegi kerja..biasalah...aku pagi ni lambat skit nk warming up..otak dah beku...sekejap je dah msuk Februari kan...adooo cepatnya masa berlalu...ok ni aku nk tunjuk hasil kerastangan aku..lama gile aku tinggalkan..Felt Craft..tiba2 aku teragak nk buat balik felt craft ni..so nilah hasilnya...ni baru permulaan..baru belajar2 nk buat mcm ni..pasni leh lah frame..nnti aku akan buat yg lain lagi...seronok tau buat mende ni..kita jadi leka..

ni gambar besar skit...oklah kan budak baru nk belajar...
ni lak pestime aku buat teddy bear..mmg kelakar aku tgk muka teddy bear tu..kesian pun ada..tapi tkpe lain kali aku akan improved lagi..tangan dah keras sb lama tk pegang jarum..oklah nk smbung keja balik..keja byk ooooo..

1 ulasan:

2a2i on Isnin, 07 Februari, 2011 berkata...

Ha jadi jugak kan......bila frame mesti lagi cantik......nampak kelas gitu

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez