31 Disember 2012

Selamat Tahun Baru 2013..

Dicatat oleh Cik Ina di 10:09 PTG

Sekejap jer masa berlalu..2012 bakal meninggalkan kita sekejap je lg..pelbagai suka duka aku lalui sepanjang tahun ini..semua tu bakal aku sematkan di hati ini sebagai kenangan dan iktibar di masa hadapan..sempena tahun baru ni aku ingin mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua rakan2..semoga tahun baru ini akan memberi sinar bahagia utk kita semua..Azam tahun ni??Tak perlulah dihebohkan..cuma aku ingin menjadi insan yg lebih baik buat suami,ibu bapa dan keluarga dan mendekatkan diri kepada ALLAH..aku juga berharap perjalanan tahun 2013 ini membawa sinar kebahagian buat semua...

4 ulasan:

Maryam on Selasa, 01 Januari, 2013 berkata...

Selamat Tahun BAru LAtina...=)

Cik Ina on Rabu, 02 Januari, 2013 berkata...

Selamat Tahun Baru Maryam..semoga tahun 2013 ini akan memberi sinar kebahagian untuk kita....

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P on Rabu, 02 Januari, 2013 berkata...

hai sis,

yana baru join sini.. TTCians :)
Semoga tahun baru ada sinar abru utk kita.. Insyaallah

Cik Ina on Rabu, 02 Januari, 2013 berkata...

hai yana...salam perkenalan...insyaallah akan ada rezeki utk kita..jgn lupa berusaha dan teruskan berdoa...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez