11 Disember 2012

itu cara aku...

Dicatat oleh Cik Ina di 4:24 PTG
Rasa nak menjerit sekuat2 hati...biar terlepas semua apa yang terbuku di hati ni...tapi bole ke??itulah masalahnya...skrg ni bagi aku jika masalah melanda..jalan terbaik bagi aku ialah mendiamkan diri..aku rasa ni jalan terbaik bagi aku...sekurang2nya hati aku ni dapat berzikir..secara tak langsung aku akan dapat ketenangan..tapi bukan semua org memahami kita...yg ada cuma tahu perli atau kata yg bukan2..setiap manusia ni ada masalah masing2..mcm aku..aku lebih suka pendam..ada org kata bila kita ada masalah kita perlu bercerita...ooooo tidak bagi aku...bila aku ada masalah, aku lebih suka bercerita pd my hubby...itu jalan terbaik bg akulah...so mcm skrg ni aku dh luahkan segalanya pd my hubby...kira aku ni dah tkde beban lagi lah..cuma aku perlukan masa utk tenangkan hati ini...alangkah bahagianya klu cuti aku byk kan..boleh pegi bercuti tenangkan jiwa...tp tu semua angan2 mat jenin lah..realitinya cuti aku ada 3 hari lagi...padan muka aku..duklah kt opis ni...hakikatnya badan je ada kt opis..hati dan perasaan entah melayang ke mana...Tensionnnnnnnnnnnnnnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.......

1 ulasan:

Maryam on Khamis, 13 Disember, 2012 berkata...

hi latina...ttc ni memang kena banyak sabar kan..org yg mudah beranak memang takkan faham apa yg kita lalui..wlupun saya baru setahun lebih kahwin tapi saya dah tak tahan dgn org2 yg tak syg mulut ni...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez