14 Februari 2012

Takde tajuk bole tak??

Dicatat oleh Cik Ina di 10:23 PTG
Selamat malam..sebelum ni aku tgk cerita vanilla coklat,dlm hati ada taman tau..eee geram btul mlm ni..apa nama si minah gedik tu..tasha ke?buat hal dah..si kamal(iqram dinzly) pun aku myampah gak..tgh syok2 cerita dah start konflik..tak suke2..nape aku emo??sb aku suka si zara gan amir tu..cute kan..tak sabar nk tunggu minggu depan..harap2 si minah gedik gan kamal dpt balasan..rasa nk tonyoh2 pala..geram aku..gilelah emo aku ni..maybe sb aku sedih kot..my hubby demam..aku klu my hubby tak sihat,rasa sunyilah..tkde teman nk sembang..yelah dah org demam tentulah dia tido je kan..tinggallah aku sorang2 layan blues..harap my hubby cepat sembuh..ni aku berjaga pun sb nk jaga dia..klu tak dah lama aku di buai mimpi..hehehe..aku kt opis sehari dua rileks skitlah sb bos tk msuk opis..bos pun tak sihat..kira teruklah kot demam dia tu..tkpe rehatlah..opis line clear..hahahha..oklah aku nk baca novel jap..esok aku update lagi klu rajin..gud nite..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez