13 Februari 2012

Bukan takat sawang..berlalang dah..

Dicatat oleh Cik Ina di 10:18 PG
Salam..hish2..pakej lengkap blog aku ni..bersawang siap naik lalang dah ni..lama dah tak update blog ni..hari2 bukak blog tp duk baca blog org..seronok tau..blog sendiri kita peram buat pekasam..tak tahulah apa nk jd ni..minggu lepas aku demam..hari ni pun rasa tk center lagi..tp g keja juga..takleh cuti lama2 sb tahun ni nk pakai cuti rehat yg byk..mood aku so far oklah..tkde jiwa kacau cuma ada skit tercalar balar..tp malas aku nk ambik pot..pasni aku ingat nk merajinkan diri updates blog..sama2lah kita tgk kesudahannya nanti..hujung minggu ni kitaorg akan ke kuantan utk ptunangan adik lelaki aku..semoga smuanya berjalan lancar..oklah aku rest jap..mata dah takleh bukak dah ni..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez