16 Februari 2012

Plan lain jadi lain..

Dicatat oleh Cik Ina di 2:38 PTG

Haa p'puan mmg mcm tu kan..hehehe..aku plan td nk kuar nk g cri tudung sempena majlis bertunang adik aku kt kuantan ahad ni..tup2 melarat smpai beli baju kurung readymade..tkpelah bukan membazir pun kan..dah berkenan rembat jelah..alhamdulilah my hubby dah ok skit..semlm aku flat terus rasa..g keja gan balik keja gan bas..pagi naik bas 6.30 smpai opis 8.30..gile punya lama..padahal selayang baru ke jalan ipoh jer..geram aku..buang masa sia2..time balik lak bas stop kt taman bawah..menapaklah aku naik bukit tu..penat sgt2..sian my hubby..kul 9.30 mlm baru jupe nasi..apa nk buat aku tak larat sgt..aku leh pening naik bas tu.mungkin sb melambung2..mcmnelah klu hari2 g keja nail bas..mau muntah hijau kot..hari ni my hubby dah ok skit leh lah hntar pi keja..suka aku..

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez