20 Februari 2012

Tak sihat..

Dicatat oleh Cik Ina di 8:35 PTG
Sebelum ni my hubby yg demam,ni turn aku lak..khamis lepas aku dh sakit tekak tp tkdelah ingat melarat smpai ke demam..ingat biasa2 je..jumaat ptg tu aku dh start selsema..dhler duk kt opis kan air cond kuat gaklah..balik tu aku terus g klinik kerajaan selayang baru..hari sabtu tu aku tak bangun langsung..sian my hubby kena ambil tugas buat keja umah..apa pun Tq abg..ahad tu aku terpaksa gagahkan diri ke kuantan utk majlis ptunangan adik lelaki aku..tak smpai hati aku tk pegi..mmg aku tak larat sgt2..demam+batuk+selsema..sungguh tak selesa..alhamdulilah adik aku selamat btunang..tahniahlah aku ucapkan..majlis kahwin dijangka 16 september ni..balik KL aku makin teruk demam,dengan suara tak kuar langsung..pg td g klinik dpt mc 2 hari..gambar2 majlis btunang tu nanti aku updates ye..skrg ni tak larat sgt..oklah nk rehat dululah..mgantuk sb dah mkn ubat ni..bye2 dan selamat mlm..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez