16 November 2011

Salam....

Dicatat oleh Cik Ina di 11:23 PG
Rasa lama tk update blog..raya haji hr tu kitaorg balik Alor setar..balik mai KL dua2 demam..terus smbung mc..skrg ni dah ok skit cuma tekak aku ni msh sakit..nk baik mcmne klu asyik belasah ais jer..hentam jelah labu...walaupun aku tk balik beraya kt terengganu..tp ma aku ada kirimkan utk aku daging korban pada adik lelaki aku...kebetulan abah aku korban tahun ni..merasalah juga kan..

ni gambar beg yg aku tempah gan k.zah ...semlm dah ambik..kak zah,sory ambik gambar dr blog kak zah..bole kan!!!.beg ni aku tempah utk aku bwk pegi opis..nk bwk bekal senang..org tk nmpak..hehehe..yer aku skrg dah rajin masak utk bwk bekal..nk jimatlah kata kan..lg pun baik kita masak sndiri..ikut selera kita...sedap pun ikut tekak kita jer..kang bila beli klu tk sedap mulalah bising kan...hihihi...

ni sarapan aku pagi tadi..sandwish telur...

ni lak utk lunch..spagetti goreng hentam ajerlah...hahahaha...biasalah mknan org rajin..tp sedap tau..cepat & senang...tp tkde colour2 sb carrot gan cili bengala tkde stok dlm peti ais..bubuh naget tempura je...
rasa best lak bila bwk bekal..tambah lak bila pakai beg cantik..kan kak zah...hehehehe...

1 ulasan:

2a2i on Khamis, 17 November, 2011 berkata...

ha2x lepas nie barang2 dapur selalu ler kena ader stok baru.....

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez