03 Ogos 2011

Timbul Kembali....

Dicatat oleh Cik Ina di 7:44 PG
Assalamualaikum....hari dah 3 ramadhan kita berpuasa...sebelum aku melalut..aku nk ucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al Mubarak kpd semua kawan2..mmglah agak lewat tp bole aje kan...niat tu penting...aku alhamdulilah dapat jalani ibadah ini dengan tenang..ok berbalik pd tajuk..sejak akhir2 ni mmg aku mgaku aku mmg malas...sb tu timbul tenggelam tu..tambah pulak seminggu sebelum puasa, aku demam gan batuk2..lagi lah aku malas..malas nk update blog jer...kerja lain ok...gila ko aku malas nk buat kerja umah...hahahahha...biasalah mood akan pengaruhi hidup kita kan...setakat 2 hari berpuasa ni,untuk berbuka kitaorg beli jer..beli nasi sebungkus share gan my hubby..utk sahur mmg aku akan masak..aku ingat pasni aku nk masaklah utk berbuka puasa..harap2 berjayalah impian aku ni...(wahai malas..silalah pergi jauh2 ye...jgn dekat gan aku...hahahahaha)

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez