05 Ogos 2011

Takde tajuk....

Dicatat oleh Cik Ina di 12:35 PTG
Salam...hari ni dah 5 Ramadhan..alhamdulilah aku dapat jalani ibadah ini...hari ni jumaat,esok sabtu ahad cuti..sukanya aku..tp my hubby dah ada plan..dia nk pi servis kereta..yelah kang nk balik raya...dah alang2 kuar nanti bolelah aku pi beli brg dapur..smua kt umah dah kering..barang2 biskut raya pun ingat nk beli jugalah...alah buat sikit2..mana yang mampu...biskut apa nk buat tk fikir lagi..nanti2lah..aku suka tgk blogger lain update blog diaorg gan juadah berbuka gan sahur..boleh cuci mata gan bg idea utk aku ni..aku ni selalu buntu nk masak apa time sahur...aku ingat pasni nk masaklah utk buka pose..jimat skit kan..kadang kt bazar aku beli mknan yg sama jer sb aku takut nk cuba yg lain..takut tk sedap...baik aku masak klu mcm tu...semlm my hubby nk mkn JM Beriani..balik keja hujanlah pulok..dah ler kitaorg ni merempit(naik motor)..kenalah tunggu hujan berhenti tapi nampak gayanya hujan tk mau stop so kitaorg redah jelah..kitaorg singgah JM Beriani kt Prima Sri Gombak jer..alah kira paling dekat gan umah aku..tapau jelah nasi beriani daging gan kambing beriani utk my hubby..berbukalah kami berdua...my hubby kata kt Selayang Mall lg sedap..tp bagi aku sedap semua..hahahaha..yelah tengah lapar kan...sahur pagi tadi pun mkn lauk beriani yg balance tu..cuma aku upkan gan nasi goreng..sorilah gambar tkde..biasalah M kan...hehehehe...oklah nnti kita smbung balik..tido time..aku sorang2 kt opis..akak2 opis smua dah keluar shopping..aku malas nk ikut...bye...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez