18 Julai 2011

??

Dicatat oleh Cik Ina di 10:51 PG
Salam dan selamat pagi...alhamdulilah aku selamat kembali ke KL..tk puas je balik kg kejap...tkpelah jnji dapat balik jupe org tua...dapat mkn fresh kepok lekor..nikmatnyaaa......aku rasalah kitaorg mcm tk sesuai je klu nk balik direct lepas waktu opis..rasa mgantuk sgt2...byk tempat juga kitaorg berhenti nk rest...dah mengantuk tkkan nk drive juga tu..bahaya tu...kitaorg rasa bertolak kul 2 pagi lg ok..pasni tulah time kitaorg akan bertolak dr KL...kt kg baru ni..sempat jugalah aku tolong ma aku masukkan doorgift + gula2 ke dlm paperbeg..dah kena buat sikit2 dah sb makin dekat ni..skrg ni byk mende nk uruskan...hr ni msuk opis rasa lesu..biasalah isnin kan..rehat tk ckup..nasib bos tkde..leh aku rehat2...bulan depan dah pose kan..alhamdulilah ALLAH panjangkan lg umur utk bertemu gan ramadhan tahun ini...oklah aku pun dah mati kutu nk taip apa ni..byk nk cite tp rasa malas...bertuah btul perangai aku ni kan...hehehehe...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez