16 Ogos 2011

16 Ramadhan...

Dicatat oleh Cik Ina di 12:31 PTG
Salam...sekejap jer dah 16 ramadhan kan..kan..hehehe..aku jelah tk berubah2 gan penyakit M..entah susah nk ckp..malas nk taip..tp bab baca blog org aku no.1...aku dlm bulan pose ni mmg aku mgaku yg aku tk cergas..tk tahu kenapa..badan mcm tk sihat jer tp sebenarnya aku sihat walafiat...agaknya malas menguasai diri aku kot..mood nk datang kerja pun makin menurun skrg..kepala ingat nk cuti jer..teruk btul aku ni kan..pagi2 liat benor..mgalahkan budak2...semangat nk buat kuih raya pun terjejas..tak seperti tahun sebelum ni..tahun lepas punyalah aku bersemangat gan berkobar2 nk buat kuih..tapi tahun ni..bercinta ko!!!adoooo keinginan nk buat ada tp tulah..bagai dikata...hihihihi...ahad hr tu..rasa tk ok jer tp teringin nk buah kuih..so on jelah..buat slow2..ni lah hasilnya..dapatlah buat 2 jenis biskut..setiap 1 dapat 2 balang..1 utk umah aku..1 lagi utk umah ma aku..jadilah dr tkde kan...sabtu ni plan nk buat 1 jenis lagi..alah yg senang jer..cornflake bermadu tu...ingatnya nk buat tat tp aku btul2 tk mampu lah..kuih tat tu favourite ma aku..terpaksalah aku order gan officemate aku jer..kudapan2 yg lain adalah sikit aku beli..ckuplah kan..tahun ni kita raya kejap jer sb cbuk nk kenduri lak kan...oklah time rehat ni..nk tido jap..penatlah ke hulu ke hilir ni..bos ada..byklah skit keja...tp esok bos tkde...yessssss..........






0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez