15 Julai 2011

Takde tajuk....

Dicatat oleh Cik Ina di 10:40 PG
Salam...tgk tajuk tu...mmg mengambarkan aku ni dah kena penyakit M..kronik & kritikal...hahahaha...Penyakit yg tiada ubatkan....padahal hari2 mengadap blog..tp baca blog org lah...harap2 cepat sembuhlah...pagi ni bangun tido aku rasa tk sedap badan..mcm nk demam jer..pala ni berdenyut2..td dlm keta nyaris2 aku nk muntah..berpeluh badan aku menahannya hingga sampai opis...masuk opis byk lak keja...nk kena copy byk report lak..nasib baik bos kuar meeting hr ni...tapi kan...kita nk balik kg ptg ni pas keja..ingat nk kuar awal skitlah..aku balik tganu...beg baju dah ready dlm keta...hehehe...aku balik kg bukan lama..ahad dah balik KL balik...kejap pun jd lah kan..oklah..nk smbung keja lah....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez