01 Julai 2011

Selamat Pagi Jumaat....

Dicatat oleh Cik Ina di 7:51 PG
Salam & Selamat Pagi Semua....dah breakfast ke???aku belum lagi..sampai2 je opis terus upload gambar..hr ni rajin skit nk update blog..tp psl mkanan lah...tkpe kan..pagi2 kita cuci mata...bos tkde hari ni..apa lagi kita hoooreyyyy....

ni spiral goreng yang aku masak pagi tadi utk bekal aku dan my hubby...simple2 aje...

ni lak kira dinner kitaorglah..balik kerja terus cari mkn..kang mlm2 tk yah kuar lagi...kedai favourite aku ialah Fazira Seafood kot nama dia..konfius aku..ahhh lantaklah janji masakan dia menepati citarasa kitaorg berdua..aku klu pi mkn sini..mesti order apple asam boi..terbaekkkk...adooo terliurlah pulak...mkanan sini pun sedap2...bagi akulah....org lain aku tk tau...

keow tiaw goreng pilihan aku....

nasi goreng ayam kunyit pilihan my hubby....

telur mata utk kami berdua...

sup tulang dia mmg mantopp....tgk gambar terus lapar aku ni..oklah aku nk breakfast dulu..pastu settlekan kerja..bila keja dah beresss..barulah tenang hati nk jenguk2 blog kegemaran aku...




0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez