01 September 2010

22 Ramadhan...

Dicatat oleh Cik Ina di 9:40 PG
salam..hari makin cepat berlalu..minggu depan dah raya...aku tk sihat skit dari semlm..sakit tekak gan selsema..confirm pasni demam myusul...tapi dalam tk sihat sempatlah juga aku buat kuih raya..yelah aku baru nk belajar2 buat..first time buat..biasalah try and error...tkpelah lain kali bole pbaiki lagi kan...




ni choclate chip..dapatlah 2 bekas ni....

ni lak biskut kacang...sukatan ikut resepi tapi manis...sedih rasanya...

yang ni paling sedih...gile besar biskut makmur aku ni...time buat tu kul 1.30 pagi..nk cepat siap..ni lah hasilnya...malu aku tgk..tkpe yg ni biar aku jelah mkn kt umah..tk sanggup nk hidang utk tetamu....tapi rasa dia sedap....



sempat lagi aku buat sarung hset aku ni...sabtu ahad ni ingat nk buat 2 jenis lagi biskut..pastu ckuplah...

3 ulasan:

2a2i on Jumaat, 03 September, 2010 berkata...

best2 dapat buat biskut raya x yah beli...jimat gitu.....

kasihlatina on Jumaat, 03 September, 2010 berkata...

mmg jimat pun k.zah...

Unknown on Jumaat, 03 September, 2010 berkata...

perghh rajinnya mengisi masa

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez