22 September 2010

Saya budak baru belajar lagi...

Dicatat oleh Cik Ina di 1:33 PTG
salam...tajuk punyalah skema kan...tkdelah apa sgt..cuma nk tunjuk hasil kerastangan aku..baru nk belajar..org lain berzaman dah...ni aku buat khas utk anak buah aku belah my hubby..ingat mula2 nk buat sepasang seorang...tk sempat...1 sorang pun jadilah...mcm cbuk sgt kan...biasalah bulan pose kan time buat tu..semangat gan malas sama naik...tambah lak akhir2 pose cbuk buat kuih raya pulok...alhamdulilah smua anak buah aku suka..alah budak2 kan bg apa pun suka...saje aku buat design yg sama..cuma kaler lain sb tk mau budak2 tu bergaduh lak nanti...tu pun ada siap nk lebih...1 sorang dah ler..mak cik korang ni penat gan tk sempat nk buat byk2...




1 ulasan:

2a2i on Rabu, 22 September, 2010 berkata...

wow banyak tu hadiah hari raya..........bagus2

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez