06 September 2010

27 Ramadhan...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:02 PG
salam dan selamat pagi...lama tak update blog..yelah tuan punya badan demam..apa nk buat kan..dapat mc 2hr terus sambung gan sabtu ahad...hari ni dah 27 ramadhan..raya makin dekat..persiapan aku alhamdulilah cuma nk tunggu packing baju jer malam ni...hari ni gan esok aku masih bekerja lagi..aku akan balik ke kg my hubby kat alor star rabu ni..insyaallah raya ke-4 aku akan balik ke kg aku lak iaitu tganu...oklah tkde mood nk cerita byk..tunggu ptg2 sikit nnti..mana tahu mood datang baik punyeee...

nilah biskut raya hasil tgn aku..aku buat sikit2 je..yg dlm tupperware putih tu adalah tart..pestime buat..alhamdulilah mjadi...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez