20 Julai 2010

Tak sihat...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:35 PG
salam dan selamat pagi...tgk pada tajuk..ye mmg aku tak sihat..demam sejak pindah umah tak kebah2..jap ok..jap ko..rupanya tonsil bengkak..sb tu demam tk mau kebah..seksa weyy bila tonsil bengkak ni..sesak nafas smpai nk tido tk leh..tgh mlm buta org lain enak di buai mimpi..aku terkebil2...bukan aku tk g klinik..dah pegi pun tapi mungkin ubat tu kurenggg kot gan aku..alhamdulilah akhirnya jupe juga aku gan ubat yang sesuai ni...



tgk bukan sikit tau ubat yg aku kena mkn..tapi nk baik punya pasal aku redha...moga2 aku cepat sembuh..tapi aku kena pantang mknlah..tak leh mkn yg berminyak, bergoreng, pedas2, masam2...no hal smua tu..akan aku patuhi.....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez