15 Julai 2010

ECPI...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:46 PG
Korang mesti penah dengar ECPI kan..alah mcm air mineral tu...aku dah lama dengar org kata air tu bagus tapi tak terbeli..kbetulan semlm balik dr keja,aku bgtau my hubby nk singgah farmasi jap..niat nk beli brg satu je tapi tgk air ECPI ni terus tdetik nak beli...so semlm baru aku try mnum...



Kebaikan ECPI Water

* KADAR PENYERAPAN YG TINGGI

Saiz molekul air yg halus memudahkan air ECPI menyerapi sel sel dengan baik dan cepat.

Anda boleh menguji dengan mencuci muka dengan menggunakan ECPI Water dan anda akan dapati kulit muka anda menjadi lebih segar dan lembut.

Keadaan ini memperlihatkan kadar penyerapan yg tinggi ke dlm sel kulit dan mempercepatkan pencucian buah pinggang dengan pembuangan air kencing.

*MEMBEKALKAN TENAGA DGN CEPAT

*Gabungan teknologi yg digunakan membolehkan ribuan kod tenaga gelombang (elektromagnetic) dimasukkan bagi membolehkannya membekalkan tenaga dengan cepat pada tubuh badan. Minum 2 gelas air ECPI dan anda akan merasai tambahan tenaga dgn segera dgn melihat kpd bbrapa simptom spt hilang rasa letih, fikiran menjadi lebih tenang, rasa lebih segar , aliran darah menjadi lebih baik (tapak tangan anda bertukar menjadi lebih kemerahan).

Anda juga boleh melihat kesan terhadap pertambahan tenaga dengan mengadakan demo membuka jari,

terdapat kesan yg ketara antara sebelum dan selepas meminum ECPI Water.

KANDUNGAN OKSIGEN YG TINGGI

terdapat 2 bentuk kandungan oksigen di dlm air ECPI iaitu di dlm bentuk jisim dan tenaga gelombangnya.

Gabungan teknologi penghasilan air ECPI membolehkannya membekalkan oksigen yg mencukupi utk keperluan tubuh badan.

Kekurangan oksigen didlm badan akan menghasilkan pelbagai simptom spt pening kepala, mengantuk, letih dsbgnya.

Anda boleh menguji dgn meminum 2 gelas air ECPI dan anda akan dapati simptom tersebut aka beransur hilang dlm masa yg singkat.

MANIS DN LEMBUT

* ECPI Water mempunyai rasa yg sangat enak, manis dan lembut.

Terasa kenikamatan serta kelazatan meminum air.

MEMBANTU PROSES PEMBUANGAN TOKSIN

ECPI Water mempunayi bacaan pH diantara 7.5 hingga 8.5 menjadikannya bersifat alkali .

Kadar alkali didlm ECPI Water ini bersesuaian bg mengimbangi kadar pH semulajadi meneutralkan acid didlm darah.

Sifar alkali an toksin di dalam tubuh serta menghalang kebebasan kuman.

BERSIH DAN SUCI

Gabungan 14 sistem dan rawatan menjadikan ECPI Water sbg air yg bersih lagi suci.

tidak mengandungi sebarang bakteria atau mikro organisma yg merbahaya kpd kesihatan.

PERLINDUNGAN ANTI OKSIDA SEMULAJADI

Air ECPI mengandungi ciri ciri anti oksida.

Ia mengandungi cas ion negatif dan emngandungi banyak elekron untuk membebaskan bahan tidak begitu membahayakan supaya mereka tidak mencuri elektron drpd sel sel anda , yg menyebabkan penuaan atau nyahjanan.

MENJIMATKAN

Lebih bnyk pengkaji mengkaji mengenai hubungan diantara air dan kesihatan, lebih banyak mereka menyedari kepentingan kedua edua kuantiti dan kualiti air yg kita minum.

2 ulasan:

kak ina mail on Khamis, 15 Julai, 2010 berkata...

cam tu nak minum ECPI hari-hari, tapi mahallah.kat tempat kerja akak ni dorang jual RX water .okey ke.

Latina on Khamis, 15 Julai, 2010 berkata...

ada juga kwn sy duk mnum RX water tu..dia kata ok juga rx water ni...btullah akak ECPI ni mahal skit..

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez