12 Julai 2010

Assalamualaikum...

Dicatat oleh Cik Ina di 8:55 PG
selamat pagi ISNIN semua..alhamdulilah demam bola dah berakhir...oppppss..jgn ingat aku ni pminat bola tau..aku sikit tk ambik tahu pun..hihihihi...pagi isnin biasalah mata malas je nk bukak...mcm aku ni smpai opis terus punch kad..pastu kan msuk surau utk tido..yelah skrg ni aku msuk kul 8..Sabtu Ahad baru2 ni tk g memana2 sb duk kemas umah lagi..aku gan my hubby kemas sikit2,tak maulah paksa diri nnti kita juga yg teruk kan...hari ahad tu aku buat laksa terengganu sb k.zizah nak mai umah aku yg cute miut tu..yang ada hanya gambar laksa..gambar k.zizah gan family tak snap pun sb lupa....







ni lak gambar umah aku yg tak seberapa ni...














jgn tak tau..langsir ni aku jahit sendiri tau...yelah jahit bodoh je kan..tapi kira aku puas hatilah sb hasil kerja aku....



walaupun umah aku tak sehebat org lain..aku tak kesah..janji cntik di mata aku gan my hubby..apa yang penting...kebersihan rumah,keselesaan kita dan ketenangan jiwa kita...

1 ulasan:

2a2i on Isnin, 12 Julai, 2010 berkata...

alah apa nak kisah na,kena berbangga kita ader umah sendiri....bak kata RUMAHKU SYURGA KU, lantaklah org nak kata apa.....asalkan kita bahgia....TQ for laksa...ohhhhh hubbyku melantak giloz...lepaskan geram masakan Terengganu.....

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez