28 Mei 2013

YA ALLAH Selamatkanlah abahku....

Dicatat oleh Cik Ina di 7:25 PG

Hari ni adalah hari ke 9 abah aku koma..terasa dunia ni gelap..seluruh jiwa aku kosong..sesungguhnya aku tak sanggup melihat keadaan dia begitu...dia adalah sebahagian dari nyawa aku...aku nak dia sedar kembali dan pulih seperti sediakala....betapa rindunya aku pada abah..aku tahu menangis bukan jalan penyelesaian yg terbaik tp airmata ni tk mampu aku bendung...aku perlukan abah dalm hidup aku...semoga abah cepat sembuh gan sedar ye...ina sentiasa doakan yg terbaik utk abah....



Kenangan bercuti ke beijing adalah kenangan yang terindah aku bersama abah...smpai bila2 akan aku ingat.....INA SAYANGKAN ABAH ...


2 ulasan:

sweet tooth on Selasa, 28 Mei, 2013 berkata...

Salam Cik Ina, smg ayah cik ina cepat sembuh dan dipermudahkan apa yg terbaik untuknya

Cik Ina on Selasa, 28 Mei, 2013 berkata...

wkuslm sweet tooth...terima kasih ye...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez