12 Mei 2013

Bukan takat habuk dh ni...

Dicatat oleh Cik Ina di 7:29 PG

Assalamualaikum & morning semua...hehehe lama dh rasa tinggalkan blog ni..bukan takat habuk dh..ni dh kira bersawang...tkpe hari ni kn hr minggu, jap lg aku vakum gan mop ye..aku sebenarnya baru baik demam..seminggu mc..batuk smpi suara jd rocker..opps demam biasa je ye..bukan ada makne..demam perubahan cuaca kot..27/4 - 4/5 hari tu selama seminggu aku g bercuti ke beijing gan family..sana sejuk ko..cuma sehari dua belum balik tu cuaca dia panas skit..dlm flight aku dh seram sejuk dh sb msa kt airport beijing tekak dh rasa lain mcm..smpi malaysia terus lentok..yelh balik sini baru rasa urat nk tercabut..sakit giler badan ni tau..berjalan tk henggat..tu yg demam teruk tu..tabik spring buat my hubby sb dia tk demam..ma gan abah aku pun demam gak..adik aku tak tahulh...ok je kot aku rasa...pengalaman kt sana..nanti aku free aku cite ye..sb gmbar2 still ada dlm camera lg..cik abg sy tk tranfer lg ke pc..tunggu dia buat..shopping?adalh skit2 tu pun utk family gn diri sendiri..sb target mmg tu..utamakn family lh ye..lg pun modal i ciput je..bukan bwk 1 kontena duit..hihihihi..tp puashatilh dpt shopping utk org2 tersayang...utk aku adalh skit2...byklh pgalaman kt sana yg aku tkkn lupa..bila teringat nk gelak pun ada..nanti aku free aku update lg tau..nk buat sarapan jap..teringin nk mkn cucur udang..nikmatnya berada di Malaysia tau..peace yo!!!

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez