30 Mei 2013

Tiada makna bagiku...

Dicatat oleh Cik Ina di 7:48 PG
Hari ni 30 Mei...tahun lepas2 tarikh ni adalah tarikh yg paling aku tunggu2..yup besday aku..hari ni umur aku bertambah lagi..dah tua aku rupanya..tapi hari ni aku rasa kosong sgt2..tkde makna besday aku kali ni...hari ni hari ke 11 abah aku terlantar koma..satu tamparan buat aku..sebenarnya aku masih terkejut dengan apa yg menimpa keluarga kami..abah mana pernah sakit teruk..tapi sekali kena terus terlantar tak sedar..hati mana tk hancur luhur apabila org yang aku sayang berkeadaan mcm tu..sedangkan kami baru balik dari bercuti beijing...masa kt sana..abah hepi jer..tapi apakan daya..smua ni ketentuan ALLAH..tiap masa aku cuba sedapkan hati aku yg bercelaru ni yg abah ambik masa utk sedar disebabkan operation di kepalanya..Ya ALLAH selamatkan abahku..sedarkanlah abahku..sembuhkanlah abahku...esok aku akan balik kg..ikutkan hati aku ni 1 saat pun aku tk mau tinggalkan abah..tp apakan daya..aku ni makan gaji..cuti pun dah tk brp nk ada...semoga ALLAH permudahkan pertukaran aku gan my hubby balik ke kg...

Kepada ABAH - HAJI HAMDAN BIN JUSOH dan MA - HAJAH RASIAH BINTI GHAZALI ...terima kasih yg tak terhingga kerana melahirkan, membesarkan, memberi pendidikan dan mencurahkan segala kasih sayang kepada ina...Segala jasa dan pengorbanan kalian berdua tkkan ina lupa smpai akhir hayat ina..di usia 33 tahun ini...ina beruntung kerana masih ada abah dan ma di sisi ina..sesungguhnya ina terlalu sayangkan abah dan ma...terima kasih untuk segalanya...Hanya ALLAH yg mampu membalas segalanya...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez