08 Januari 2013

Malas & Lemau...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:21 PG
Apa nak jadi gan aku ni..dah tukar url gan nama baru pun masih  malas gan lemau lg ke??hehehe badan tak brp ok mmg mcm ni..kaki kiri aku buat hal lak..dari hari ahad sakit..nak kata terpelecok tkdelah pulak..dah OKU aku ni nak berjalan..terhinjut2..dah 2 mlm my hubby tolong sapukan counterpain gan balut kaki aku ni..TQ abg...kepala lak asyik tak center je..eeee byk nau pyakit aku ni...yelah akak dah tua...hihihihi..ingat nk EL je hari ni tapi ada meeting unit lak hari ni..lagi pun awal tahun ni tak eloklah nak memonteng kan..simpan jelah cuti tu..nanti nak cuti panjang..biasalh tipu daya setan ni kan..saje buat kita malas..bila bukak blog ni..tgk muka si tecit ni..ya allah rindunya..mesti bau baby dah hilang..umi dia kata skrg ni bukan main tembam lagi..klu aku call adik aku ni mesti bising je suara dia..humaira ni aku rasa dia ringan mulut tapi berat kaki..pada humaira lah aku menumpang kasih..tak sabar rasanya nk balik jupe dia...(humaira..nanti mak long shopping dress cantik2 ye utk humaira)...Ya ALLAH kurniakan pada kami seorang zuriat...moga 2013 ni ada sinar kebahagian buat kami...utk tahun 2013 ni aku nekad nak kuruskan badan..yelah dah mcm belon aku ni..tu semua angkara clomid..cukup2 sudah..aku tak nak dah mkn clomid tu..bukan sebiji tau sekali mkn..3 biji sekali mkn..ooooo sb tulah makin booolat aku ni...biarlah aku try manual...sb tu yang pertama kena turunkan berat badan dulu..mampu ke aku dapatkan berat aku semasa anak dara dulu??aku kena fokus...ingat FOKUS..lg 1 kena rajin berjalan atas treadmill..apa guna beli mahal pastu buat perhiasan kan..moga2 usaha aku kali ni menampakkan hasil..Good Luck Ina!!!!

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez