14 Januari 2013

Apa nak buat kan...

Dicatat oleh Cik Ina di 11:13 PG
hai2..pagi ni masuk lambat opis..bukan sengaja ye..tayar moto my hubby pancit lak..adooo kena lak pagi2 buta ni..mana nk cari bengkel melainkan tunggu jelah smpai bengkel bukak...kul 8.30 barulah bengkel bukak...nk patah balik tukar keta adalah mustahil kan sb jauh tu..lumrahlah kan klu g keja gan motor ni..sabtu ahad aku tak g memana sb aku adalah amat malas..yer teramat malas..smpaikan pasar pun aku tak g, padahal dah siap bagai..tetiba ckp kt my hubby " kita tak yah g lah pasar..habiskan apa yg ada"..my hubby lg lah suka sb dia pun 2x5 gan aku..hehehe...tak sabar nak tunggu minggu depan..nak balik kg...nak lari dr KL ni..stress lah duk sini kan..tapi apa nk buat ALLAH dah tetapkan rezeki aku di sini..kenalah aku redha...huhuhuhu...oklah nanti kita cite lagi ye...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez