31 Januari 2013

Berhabuk dah...

Dicatat oleh Cik Ina di 1:28 PTG





Assalamualaikum...lama tak update kan..tuan umah kedaung dah tahap kronik...balik kg mana ada masa nk update bagai2 kan tambah lak si tecit ada..masa yg terluang adalah bermain gan si tecit tu...ikut plan aku cuti smpai 31/1 tapi semlm aku dh masuk keja..terpaksa jimat cuti sb nanti nk guna cuti lagi..ni pun aku baru je masuk opis sb pagi td ada urusan kt imigresen...penat oooo...balik kampung mmg best..tak stresss pun..ikutkan hati mmg nk cuti lama kan...apakan daya...si tecit Humaira tu kan dah pndai..dah kenal org..mula2 aku smpai tu kan..dia senyum je kat aku pastu buat muka sedih...lama skit baru dia nak gan mak long dia ni..bukan main galak lg..gelak berkekek2..pantang tgk kita mkn atau mnum terus jilat2 bibir dia...kira Humaira ni hot item lah..berebut2 aku gan adik yg bongsu nak dukung dia..seronokkan ada baby...nasib baiklah ada Humaira..bole gaklah aku menumpang kasih..moga2 ada rezeki utk kami..


0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez