03 Mei 2012

Tkde tajuk bole??

Dicatat oleh Cik Ina di 10:58 PG

Dah berhabuk blog aku ni..tuan cuti blog pun cutilah kan..aku start cuti dr jumaat smpai selasa..ma gan abah aku dtg dr kampung..hepi sgt sb lama tk jupe..bertuah punya anak kan aku ni..bukan tknk balik tp masa tak sesuai..tp tkpe..ma gan abah aku yg turun KL..5 hari diaorg kat sini,aku bwk jalan2 gan shopping skit..nanti akhir bulan 5 diaorg nk dtg lagi..suka2..sb abah aku ada seminar..ma aku lak nk beli brg2 hantaran..kan adik aku yg laki tu nk kawin..masa org tua aku ada kat umah..tergugat konon nk diet..kononlah tp hampeh..mana tahan klu tgk je masakan ma kita..rugi dan myesal tau tak??bukan senang nk mkn masakan ma kan..bantai jelah..adooo mcmne ni??terima lah seadanya..5 hari umah meriah je,semlm kembali sunyi..kembali berdua..adatlah kan..ni nk tunjuk gambar area opis aku yg naik air semlm..hujan lebat sgt..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez