31 Mei 2012

???

Dicatat oleh Cik Ina di 11:46 PG

Tkde moodlah wei hari ni..opps lupa assalamualaikum..nk bg salam pun lupa..otak aku btul2 beku tepu hari ni..mgantuk memanjang aku skrg ni..sebelum tu nk ucapkan terima kasih byk2 to my hubby..mlm ni dh kena start packing baju..balik kg ko..anak sedara my hubby nk kawin..terasa tuanya diri ini..huhuhu..belah aku rasa aku ni muda lagi sb yg nk kawin adik2 aku..belah my hubby anak2 sedara..ohhh tua dah aku..hehehe..maaflah klu ada ayat lintang pukang yer sb empunya ini bukan ok sgt..pala otak terbayang bantal je ni..tghari ni tk tahu nk kuar ke idak..boringlh asyik2 sogo, asyik2 the mall.. Tu jelh tmpat yg nk dituju time lunch..kafe opis??maaflah ye tak lalu..susah klu org yg tak pentingkan kebersihan time masak ni..kembang tekak aku ni..oklah..bye..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez