28 Mei 2012

Takde tajuklah...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:33 PG
Assalamualaikum & selamat pagi..lama tak update kan..alhamdulilah aku dah kembali sihat..cuma batuk2 skit yelah mana nk sembuh klu minum ais..mana nk tahan..skrg ni panas sgt..ma gan abah aku baru balik pagi td..balik karang sunyilah umah aku..sedih lak rasa..hari sabtu abah aku seharian ada kat PWTC..so kitaorg tkdelah g memana..setakat g pasar utk masak2..ptg baru kitaorg jalan2 kt the mall..shopping skit2..tapi bukan aku ye..my mum lah..hari ahad lak kitaorg ukur jalan TAR lak..gan aku2 tershopping..beli 3 pasang kain baju kurung gan 4 helai tudung..sekali sekala..kain pasang tu dah selamat kirim kat ma aku mtk hantarkan ke tukang jahit..aku mmg hantar jahit kt kg sb murah..RM 18-20..murahkan..kat sini baju kurung bodoh tu je dah RM60..tak mampu ahkak dik..pas tu g sogo jap..aku dah larat time ni..aku tunggu tepi je..siap duk bertenggek lagi..settle smua barulah kitaorg g lunch kat pak tam..ingat nk balik umah teruslah sb kepala aku dah denyut2..tup2 ma aku ajak g ikea..bolelah sb kitaorg mmg plan nk g pun sb nk beli hadiah utk anak sedara my hubby yg kawin 2 org tu..manusia punyalah ramai..kitaorg mmg dah targetlah nk beli apa..capai apa yg patut terus balik..penatnya tak terkata..lepas mkn mlm mata terus kuyu..tido lena smpai tk jaga alarm bunyi..nasib jaga kul 6..penat sgt kot..pagi td bwk ma abah aku pi mkn dulu barulah diaorg bertolak balik..aku pun masuk opis lambat skit..minggu depan nk balik alor star..waaa tiap2 minggu tkde rehat ni..tkpe minggu bos cuti..kita rileks skit..eh bukan hari2 ke rileks..hahahhahaha..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez