06 April 2012

Salam Jumaat

Dicatat oleh Cik Ina di 8:05 PG
Hari yg sentiasa di tunggu2 oleh org mcm aku ni..asal jumaat jer seronok..btul dok?pmulaan hari ni bagi diri aku agak slow..entahlah..payah nk ckp..aku pun buntu nk handle masalah ni..ikutkan hati aku ni mahu je penampar kt mamat yg tk sedar diri ni..takpe2 aku sabar..tunggu aku balik kg ye..kita tgk langit tu tinggi atau rendah..dah ckup bab tu..hari ni gerenti aku boring gile sb network kt opis ni ilek..sejak ptg semlm..apalah org PTM ni buat..tak habis2..dahler pc skrg ni slow je sejak pakai beruang panda tu..adooolah..apa aku nk buat ye..tkpe kita tgk movie..dahler opis tkde org..hey mana smua org ye???yelah org ada hal..sikit2 ada hal..apa kita tkde hal ke????aku rasa entri aku ni lebih pada luahan perasaan kan..terbabas dari tajuk ko..lantaklah blog aku kan..dah nama ibarat diari tentulah aku buat luahan hati kat sini..apa lagi ek..haaa bab budak2 anak jiran aku ni..hari minggu siaplah bergumbira smpai 1 pagi kt koridor apartmen..masalahnya port diaorg depan lif..umah aku sebelah lif..tk ke haru namanya..dia punya bingit masyaallah..berbulu je dengar..nk tegur anak org..kang mak bapak dia marah lak..dah tu asyik duk tekan loceng umah aku lak..kecik2 je aku tgk budak2 tu..dah jadi permainan lak..tak tahu nk kata apa sb mak bapak diaorg pun tk penah larang anak2 dia dari buat bising ganggu jiran2..yelah org anak ramai ni..tak terkawal..lagi 1 aku tkde anak..mungkin tak tahu masalah yg diaorg hadapi..tapi bagi aku didikan awal dari umah memainkan peranan besar..jgnlah bwk budaya sting garden ke apartmen ni..sendiri mau ingatlah..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

ajax85 on Jumaat, 06 April, 2012 berkata...

bawa bersabar je

Cik Ina on Sabtu, 07 April, 2012 berkata...

tulah tkde cara lain melainkan bersabar..hihihi...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez