20 April 2012

Asal jumaat aku timbul..

Dicatat oleh Cik Ina di 8:56 PG
Salam & selamat pagi..btul apa tajuk aku tu kan..asal jumaat je aku timbul..hari lain byk tenggelam..biasalah buat2 bz..alah pyakit yg korang smua sedia maklum..aku pagi tadi nyaris2 nk ponteng tp cepat2 sedarkan diri..alhamdulilah selamat aku smpai kt opis ni..semlm aku tak sedap badan tu yg setan duk hasut suruh ponteng keja..tk boleh yeee..sejak akhir2 ni BB aku ni ada masalah skit..tk leh nk add new contact..puas aku godek..entahlah aku bukan reti sgt..tkpelah nanti free aku nk p center dia tnye..biarlah kokak pun janji aku suka sb senang nk updates blog..skrg ni april kan..kejap je..dah setahun rupanya kenangan terindah dlm hidup aku tu..insyaallah ada rezeki aku nk g lagi..mmg rindu sgt2..aku ni klu tgk kaabah je sebak..ya allah murahkan rezeki kami agar kami berpeluang menjejakkan kaki lg..sabtu ahad ni plan duk umah je..kemas apa yg patut..ingat nk jahit klu rajin..tgklah mcmne..tak sabar nk tunggu minggu depan sb ma kita nk dtg..oklah kita buat keja dulu..kang leh rehat lagi..bye..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

Mummy Sher on Isnin, 23 April, 2012 berkata...

salam kenal.i dah follow blog comel ni.follow i balik ye..tq..;D

Cik Ina on Isnin, 23 April, 2012 berkata...

salam..hai..tq sb follow blog i..nanti i follow u ye...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez