17 April 2012

Rindunya..

Dicatat oleh Cik Ina di 12:01 PTG

Lama dh tak tgk ombak,pantai,pasir pantai gan angin2 sempoi bahasa..klu balik kg aku pantai adalah port yg kitaorg kena g juga walau mcmne pun..nasib baiklah my hubby sukakan pantai juga..kadang bukan buat apa pun..park keta tepi tu..tenung je pantai tu ..klu rajin skit kitaorg jalan2 smbil main pasir pantai..lama dah aku rasa tk balik kg..ma aku ada bgtau dia nk turun KL hujung bulan ni..aku ok je..dah ma aku nk turun KL,buat apa aku nk balik kg kan..tkpe2 bulan 6 kita balik kg gak tp alor star..kg gak kan..tp apa pun aku tetap rindukan pantai..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez