14 Februari 2011

Salam...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:16 PG
Apa khabar???sihat ke??aku cuti jumaat lepas..sb family aku dtg dr kg..biasalah kannnn...tkdelah g jalan mana2..hanya g jusco wangsa maju sb adik aku yg bongsu nk beli beg..tu jelah..sementara tu sempatlah juga aku aku siapkan felt craft untuk adik aku gan mak aku..

ni sarung hset mak aku punya..dia nk yg simple jer..mmg simple btullah aku buat untuk mak aku...
ni lak untuk adik bongsu aku..dia nk 2 biji tapi aku sempat buat 1 jer.nanti2 aku free aku akan buat lain...Yesss!!!! esok mak aku akan datang lagi umah aku..tapi dia mai sini gan driver opis dia..mak aku nk uruskan pasal pencen dia kt putrajaya..dah nk pencen rupanya mak aku ni..dah tk lama..bulan depan...mesti syokkan..pasni ayah aku ada genglah duk umah..sb dua2 dah pencen...hihihihi....mmg patut pun diaorg pencen sb nilah masa diaorg rehat....

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez