02 Ogos 2013

Tak de makna....

Dicatat oleh Cik Ina di 9:57 PG
Assalamulaikum...Terlebih dahulu aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR & BATIN buat kawan2 yang mengenali diri ni..Halalkan makan mnum aku selama ini..Kepada yang akan balik ke kampung, rancang perjalanan..hati2 ketika di jalan raya...ingat orang tersayang...

mcmne gan persiapan raya korang??mesti meriah kan...aku???tkde apa sgt..biskut2 raya pun aku tak sentuh..padahal tahun2 lepas busuk2 pun 2-3 jenis adalah aku buat sendiri...tahun ni takde makna bagi aku..mood nak beraya sikit pun takde..aku cuba berlakon nak tunjuk yang aku ni kuat...tapi sebenarnya tidak...Semakin dekat syawal semakin hati ini hancur luhur..sebenarnya aku rindu teramat sgt pada arwah..tiap kali lepas solat aku akan menangis..terlalu sakit bila kita kehilangan orang yang paling kita sayang...esok aku akan balik kg..klu ikut turn tahun ni kami beraya di alor setar, kedah..kampung my hubby..tapi aku tak tergamak nk tinggalkan ma aku beraya sorang diri..mmglah ada adik aku tp dalam keadaan mcm ni ma aku perlukan sokongan dari anak2 dia..aku tahu ma masih bersedih lagi..mahunya tak sedih..34 tahun hidup bersama,,sekelip mata abah pergi meninggal kami tanpa pesan...hati aku yg hancur ni smpai bila2 tkkan bercantum balik...separuh nyawa aku hilang...betapa sesaknya dada ni..nasib baiklah my hubby begitu memahami keadaan aku..dia sanggup mengalah untuk beraya di kg aku...terima kasih byk2 abg..bulan 8 ni adalah bulan ulangtahun perkahwinan kami..dah 7 tahun kami bersama..suka duka kami bersama...hanya ALLAH saja yang mampu membalas...oklah..tkde apa aku nk taip dah..fikiran ni entah melayang kemana2...bye...
 


1 ulasan:

Shazrina on Isnin, 05 Ogos, 2013 berkata...

bersabarlah sis..setiap yang hidup pasti akan pergi. semoga sis dan keluarga tabah menghadapi ujian Allah ini..amin

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez