09 Oktober 2012

Bersawang dh ni..

Dicatat oleh Cik Ina di 9:28 PG

Makin teruk dh pyakit aku ni..blog dh terabai..mood ke laut..bila free aku lebih suka baca blog org..ikutkan byk mende nk cerita..psl kenduri kawin adik lelaki aku pun tk cite lg..tgklh nnti mcmne kan..aku biasa2 je skrg ni..meneruskn perjalanan tnpa jemu..aku dh pun ada ank buah..adalah juga tmpat aku menumpang kasih kn..tkpe usaha tangga kejayaan..insyaallah adalah rezeki tu..skrg ni pg2 malasnya aku nk bangun g keja..tp apa nk buat..makan gaji kan..kenala kuatkan semangat..pg td breakfast nasi lemak luar pagar..kirim kt ofismate..org jkr tahulah kt mana nasi lemak tu..oklah aku stop dulu..settle keja dulu..


0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez