14 September 2012

Percubaan pertama..

Dicatat oleh Cik Ina di 7:28 PG

Ye nilah first time aku buat trifle..hasilnya..tak tahu nk kata apa..hihihi..sbnya aku nk jelly strawbery tp yg ada perisa lain..aku nak yg brand nona..nak yg brand NONA punya pasal aku belasah je perisa mangga..hentam jelah..biasalah budak baru belajar kan..standard lah first time buat tak mjadi pun..cewah ayat nak sedapkan hati..takut gak aku..hehehe..semlm pun aku g giant main ambik je brg2 sb dah lewatkan..sebelum tu aku singgah umah akak unit aku ni..dia ada buat mkn2 skit..patutnya tghari tp aku g ptg gan my hubby..tak yah nk pening2 nk tumpang org kan..alah bukan jauh mana pun dr umah aku..hari ni unit aku buat jamuan raya..utk staff2 je..tu yg aku buat trifle tu utk potluck..nanti karang klu rajin aku cite bab jamuan lak ye..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez