01 September 2012

Hari minggu..

Dicatat oleh Cik Ina di 7:35 PG
Selamat pagi..jenguk blog jap sementara nak g pasar,haiwan & tanaman dlm peti ais dh tkde..kenalah penuhkan..emosi aku kira oklah walaupun semlm sekali lg di sentap..akan ku cuba untuk bertahan..ingat ALLAH..tu penawar yang terbaik..eh korang mesti cbuk gan open house kan!! Aku tahun ni close house jelah tapi klu ada sapa2 nk mai umah..mai jelah..call dulu ye..bolelah aku masak skit2 walaupun yg simple..klu main terjah je al jawabnya mnumlah ko air oren gan maruku je..hihihi..semlm sempat gaklah kami penuhi jemputan jiran2 yang buat open house..alah naik tangga turun tangga je..tu maknanya dekat sgtlah tu..time nilah jupe jiran2..tak rugi klu kita berbaik gan jiran..kadang aku heran gak gan manusia yg hdup tak bermasyarakat ni kan..best sgt ke?aku rasa rugi adalah..satgi g pasar nak beli brg2 utk buat lontong lah..teringin sgt..g open house tak jupe lagi..nak beli rebung..pelik aku sebelum ni tak suka rebung..minggu lepas aku beli gak..minggu ni mcm nak beli lg..aku klu pi pasar kena buat list..kang ada yg tak beli..oklah aku nak buat list dulu..nanti free aku update lagi ye..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 ulasan:

Dia Ku Sayang on Ahad, 02 September, 2012 berkata...

Mengidam ker....

Cik Ina on Isnin, 03 September, 2012 berkata...

takdelah kak siti...terasa nk mkn je...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez