02 Julai 2012

2/7/2012 - takde idea nk bg tajuk...

Dicatat oleh Cik Ina di 12:57 PTG
Assalamualaikum...hari ni dah 2 Julai kan...kejap je masa berlalu...tengahari aku baru terhegeh2 nk update blog..aku hari ni masuk lambat skit opis sb pagi td takleh bangun...sakit pala mcm nk pecah...aku klu salah mkn skit gini lah jadinya...almaklumlah usia makin bertambah ni..mcm2lah yg timbul..tapi aku dah bole agak dah..klu aku sakit pala mcm  nk pecah ni mesti ada yg aku mkn ni tak berapa fresh..maksud aku ikan/udang/sotong/ayam...susahlah mcm ni..tu pun sian my hubby sb kena picitkan pala aku ni dan iron baju aku..Tq abg..aku btul2 tk larat pg tadi..ikutkan hati nk EL je..tapi tk maulah buat mcm tu..sb ni kan periuk nasi kita..klu btul2 takleh bangun barulah kita EL..aku tak mau ajar diri aku dah..keberkatan tu penting..semlm ahad aku dah jnji gan adik aku yg lelaki nk cri brg2 door gift dia...ikut plan dia kata nk mai  umah aku pagi..pas subuh aku apa lagi bersilatlah kt dapur memasak lauk..sb dia nk mkn masak lemak siput sedut..sengaja aku masak awal sb nanti balik beli brg tk yah aku nk masak2 lg..gan badan penat2..kul 9 pagi aku settle masak..kul 9.45 call adik aku..adoooo aku ingatkan dh nk smpai rupanya dia baru bangun tido...acaner tu???klu aku tahu mcm ni baik pas subuh td aku tido...al jawabnya tengahari jugalah...kul 12 br dia smpai gan tunangnya...pas mkn2 tgk jam dah nk zuhur..solat dulu baru kitaorg kuar...1 chow kit kitaorg redah..dah empunya badan nk yg murah..klu ikut aku tkde maknanya aku  nk redah chow kit tu..gan panas..gan org terpekik2..smua ada lah...last beli lah juga tu pun sb adik aku ni sendiri dah tak larat nk jalan...klu dia tk larat..aku lagi lah...pas settle terus kitaorg balik..pecah rekod semlm...pasni tugas akulah pulak utk packing brg2 tu..tkpelah slow2 aku buat..janji kena settle sebelum balik raya..sb aku nk bwk balik smua tu time balik kg...2 tahun berturut family aku ni terima menantu..tinggal yg bongsu jer..tu pun lambat lg..sb masih belajar...oklah aku nk g cafe jap..tgk apa yg ada..nk kuar malaslah..jamtangan aku ni dah mati..ingat nk tukar bateri...takpelah balik karang kita singgah Giant batu caves..byeeeee...

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez