26 Julai 2012

Bonus raya...

Dicatat oleh Cik Ina di 9:08 PG
Alhamdulilah syukur..dapat juga bonus raya tahun ni..setengah bulan gaji tu..bolelah top up skit mana yg patut..bagi kami yg tkde anak ni mungkin biasa aje persiapan raya tapi klu yg ada anak ramai tu mestilah sesak nafas jugaklah kan..nasib baiklah PM kita baik hati nak bg juga bonus tahun ni...merasa jugalah kan...tapi kena ingat juga..gaji lepas raya dapat lambat tau..pandai2lah kita bajet ye..hari ni dah 6 ramadhan, aku baru terhegeh2 nk update blog ni..aku sebenarnya malas gan tkde cite sgt..aku  kt opis ni dah rasa duk dlm freezer tau..mcm udang ikan dah aku ni...kesejukan yang melampau tau..jgn pelik klu tgk aku berbungkus kt opis...hihihihi...aku byk baca blog org je..suka tgk blogger2 tayang menu masing2..aku??tkde apa pun..takat masak simple2..alhamdulilah pose kali ni aku lebih memasak sendiri drp membeli..semlm baru pertama kali kami jejak kaki ke bazar..pusing punya pusing kami hnye beli roti bom,rojak,kuih gan air laici kang..kami berdua mmg bukak pose tk mkn nasi,nanti sahur baru mkn nasi..ramai yg kata mknan kt bazar mahal..entahlah aku pun tk tahu..baru sekali pegi kan..azam aku klu bole pose tahun ni aku nk memasak sendiri..harap2 berjayalah..ok ni lauk masa sahur pagi tadi..udang goreng rempah (aku sukahati bg nama sb aku pun tk tahu ) gan ayam goreng barbeque...plan semlm lepas merinate aku nk bakar ayam tu time sahur tapi pagi td kemalasan melanda so kita goreng jelah dlm kuali...senang kan...



0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez