15 Jun 2012

Salam@selamat mlm(15/6/12)

Dicatat oleh Cik Ina di 10:08 PTG
Diariku syg..

Lama aku update blog ni padahal hari2 bukak..bukan apa aku kureng selesa skit..maklumlah balik 2 negeri pastu cuaca kt alor star bukan main panassss lg..kt tganu pun bole tahan gak tp nasib baik ada hujan..seronoknya dpt balik kg ni..tp still ada yg tak sempat nak tuju..masa terhad..balik KL aku selsema,mana taknya kt kg siang mlm duk belasah ais..baguskan!!klu bole mandi pun aku nk mandi ais..hehehe..alhamdulilah majlis kahwin anak sedara my hubby berjalan lancar..haaa klu nk tahu aku dah ada cucu tau..terkujat aku..alahai tua dah ke aku ni..aku msh 32 thn tau..anak sedara my hubby punya anaklah..gan kitaorg pangkat cucu lah..adoooo nenek pun tkde anak lagi..tp dah bercucu..tkpelah bukan senang nk dapat nenek muda kan..dengar cerita anak sedara my hubby yg lelaki yg kawin baru ni bakal jd ayah..tahniah dr mak cik & pak cik..aku?? Redha jelah..belum ada rezeki ALLAH nk bg..bermcm2 cara dah aku cuba tp still tk berhasil sb ALLAH tak izinkan ia menjadi lagi..so kami berdua faham dan redha..yg mjadi masalahnya ada mangkuk hayung yg mulut longkang ni..tkyahlah nak hangatkan hati aku ni gan isu anak..aku selagi aku leh pendam aku akan pendam..ko jagalah anak gan laki ko..takyah nk sibuk2..aku gan my hubby walaupun kitaorg tkde anak tp kehidupan kami bahagia.. Kami tahu semua ni bukan keja kami..kami hanya mampu berusaha dan ikhtiar..selebihnya kami serah pada ALLAH..susahlah klu manusia ni klu ckp main sedap mulut je..tkyahlah nk canangkan hal aku yg tkde anak ni..aku bila berhadapan mcm ni mmg aku down gile..tiap kali pas solat mmg aku nangis..tu je yg aku mampu selain berdoa..hanya org yg mgalami nasib seperti aku sj yg tahu bertapa sedihnya aku ni..my hubby adalah kekuatan aku..syukur alhamdulilah krn aku memilikinya..entri aku ni dah jd luahan hati kan..tkpe blog aku..diari hdup ku..ALLAH uji kami berdua sb DIA sygkan kami..
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez