20 Jun 2012

20/6/2012

Dicatat oleh Cik Ina di 10:45 PG
Diariku syg..

Hari ni baru berkesempatan nk update blog..isnin gan selasa aku berkursus..yelah org gomen kan kena ckupkan 7 hr berkursus..tajuk kursus aku semlm adalah Pemeliharaan Bangunan Lama di malaysia..punyalah aku mgantuk time kursus tu..teruk btul aku ni..tulah main apply je kursus..apa nk buat..nk ckupkan hari..skrg ni semakin hari semakin cepat masa berlalu kan..dh bulan 6..nanti dah nk puasa..bestnya bulan ramadhan..berbalik pd entri luahan hati aku..jutaan terima ksh utk my hubby..di saat aku di hina,disindir,diperli..Dia sentiasa memberi kata2 semangat utk aku agar aku terus bertahan..kerana dia aku cuba juga utk kuat..org tkkan faham apa yg kita alami..klu ada yg memahami hanyalah utk sedapkan hati kita aje..dlm masa yg sama ttp sakitkan hati ini..bak kata blogger ahkak ZI,klu lah anak tu di jual secara borong dah lama aku beli byk2..tp apa kuasa kita sbg hambanya..melainkan terus berdoa..oklah stop utk luahan hati ni..kang tak semena banjir opis ni..hdup kena diteruskan sb perjalanan kita msh panjang..aku kt opis ni rileks skit sb bos aku dah start bercuti..dia nk pencen bulan 10 ni so dia habiskan cuti...
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez