24 Jun 2011

Jumaat..saat yg dinanti2kan...

Dicatat oleh Cik Ina di 9:02 PG
Assalamulaikum dan selamat pagi...dah breakfast ke korang??aku alhamdulilah settle dah..pagi ni mkn nasi lemak tepi pagar...akak kt opis yg belikan..sapa2 staff JKR HQ mesti tahu nasi lemak tepi pagar kan....hehehehe...sejak pindah ke Menara PJD ni, baru hari ni dapat mkn balik nasi lemak tepi pagar tu...gile lama dah tu...ok..bila tiba jumaat smua org suka kan..btul dok k.zah???hahahaha..mcm aku bila jumaat paling aku suka sb esok lusa cuti kan..plan sentiasa ada...ikut plan aku ingat nk jahit langsir..nk buat skirting langsir (btul ke yg aku bgtau ni) lantaklah janji aku sorang yg faham...hehehe..baru jap tadi aku dpt call dr member from melaka..indian girl..mtk address aku sb nk pos kad kawin..akhirnya kawin jua ko devi..apa pun tahniah...sejak akhir2 ni aku jarang update blog..aku pun tk tahu kenapa..kekadang jiwa kacau sb selalu ada anasir jahat...korang ada petua tak nk bg hati kering???klu ada..sharelah ye gan aku..aku ni sensitif sgt kot..tp bagi aku hati p'puan biasalah kan...aaaahhh lantaklah...start bulan depan aku kena get ready buat persiapan kawin adik aku..tolong skit2 jer..psl door gift tu aku dh jupe..ingat nnti nk pi kdai tu utk sesi tawar menawar...hahahaha mestilah nk kena tawar mnawar..aku bukan kayooo....so faham2 jelah....hr ni bos aku cuti..leh aku rileks skit..dah ler dr semlm aku migrain..berdenyut2 pala ni...ikut hati nk tido je ni..oklah..mtk diri dulu lah...(gile perasan sopan)hehehe...

1 ulasan:

2a2i on Jumaat, 24 Jun, 2011 berkata...

nasi lemak luar pagar ngan paru goreng + pegedel...yummmm

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez