11 April 2011

salam Isnin...

Dicatat oleh Cik Ina di 10:33 PG
apa khabar semua???kejap timbul..tenggelam bukan main lama lagi...sedia maklum..aku sejak akhir2 ni begitu bz..bukan pasal keja tapi hal2 peribadi..rindu pada blog bukan main menebal lagi tapi apakan daya..tk sempat lagipun bila dah bz..idea tentulah tk datang..sebenarnya byk cite..tapi tak dan nk tranferkan gambar dari camera..al jawabnya..gambar2 tu smua duklah dlm dlm camera tu..sampai bila ye...entahlah labuuuuuu...ok..Homemade Nugget aku tu terpksa aku stop kan dulu..tangan mak ni ada 2 je nokk..hehehehe...tgk2lah pasni mcmne..jika ALLAH izinkan..aku start balik..klu tak...????oklah..ada masa sikit ni..aku nk intai2 blog lah..yelah hr ni bos tkde leh lah rileks sikit..tp kena ingat...masa begitu cepat berlalu.....

2 ulasan:

NM02 on Selasa, 12 April, 2011 berkata...

kalu wat nuget tu lagi, leh le pos kat ai skit. hehehe

kasihlatina on Selasa, 12 April, 2011 berkata...

insyaallah..nnti i hntar terus kt u..

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez