13 April 2011

Lambaian Kaabah...

Dicatat oleh Cik Ina di 12:39 PTG

Assalamualaikum...blog aku ni akan bercuti 2 minggu sepanjang ketiadaan aku..so inilah entri terakhir aku..di sini aku ingin memohon jutaan kemaafan dari kawan2 smua samada aku sedari atau pun tidak..halal kan segalanya..insyaallah aku akan mengerjakan umrah bersama2 my hubby,kedua org tua aku dan juga adik perempuan aku..sebenarnya aku terlalu sebak dan gembira..ALLAH permudahkan segala urusan kami..alhamdulilah...terima ksih Ya ALLAH atas nikmat yg engkau kurniakan untuk kami...oklah...sekali lagi aku pohon kemaafan..doakan aku & keluarga selamat pergi dan selamat kembali..insyaallah aku akan berada di sana selama 2 minggu dan kembali ke tanah air pada 25/4/2011..


salam sayang......KASIHLATINA

2 ulasan:

Syafiq on Ahad, 15 Mei, 2011 berkata...

teringin sgt2 nk ke tanah suci tpi masih belum mampu..

ermm senang2 lawatlah ye...

duniakiesya.blogspot.com

Cik Ina on Khamis, 19 Mei, 2011 berkata...

insyaallah..bila dh ada niat..ALLAH akan permudahkanya...

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez