29 Mei 2010

Alhamdulilah....

Dicatat oleh Cik Ina di 1:27 PTG
salam kwn2...setelah 2 hari duk mengodek blog ni..maka ni lah hasilnyeee...biarlah tak cantik di mata org pun..aku tak kesah sb bagi aku cantik...hihihihihi...alhamdulilah rumahku syurgaku akan menjadi milik kami tak lama lagi sb insyaallah minggu depan aku akan dapat kunci..leganya hati aku bila dapat tahu semua ni..mmg aku tak sabar2 nak masuk umah baru..yelah selama 5 tahun aku menyewa...pelbagai suka duka aku alami...5 thn bukan tempoh yang sekejap yelah sejak aku jejak kaki kt sini...alhamdulilah ALLAH bagi rezeki kepada kami untuk memiliki rumah sendiri...dan aku harap selepas ini adalah rezeki utk kami memiliki zuriat cinta kami...amin...

1 ulasan:

2a2i on Isnin, 31 Mei, 2010 berkata...

oooopppp Happt belated birthday walaupon lambat 1 hari....anyway maybe Allah bless both u2

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez