29 Mei 2010

24/5/2010

Dicatat oleh Cik Ina di 1:20 PTG
Selamat Pagi Isnin smua...3hari cuti..rasa malas nk mai keja...hihihihi teruk btullah aku ni...aku harap minggu ini berjln lancar tanpa gangguan dari anasir2 jahat...maklumlah minggu lepas aku dah sound maut pd minah sorang ni..puas hati aku..selama ni aku bertahan je gan perangai dia...dia ingat aku ni tk berani nk sound dia..jangan silap,selagi aku bole sabar..aku akan sabar..tapi bila tahap kesabaran aku dah capai maksimum aku meletupppp!!!!!!!oklah yang lepas biarkan dia berlalu..aku tk heran nk bkawan atau nk ada kawan mcm dia...

kita mulakan hari baru yg hepi2......ni aku nk tunjuk pyangkut tudung yg aku order gan kwn aku..dapat pagi tadi..nasib baik hr ni gaji..bolelah aku bayar terus...pyangkut tudung ni amat sesuai utk tudung yg ada awning tu...yelah silap gantung awning rosakkan...


ni time tk bukak lipatan.......


bila dah bukak lipatan, mcm nilah rupanya.......

0 ulasan:

 

** DiARi CiK iNa....CiK iNa DiARi...** Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez